luni, 23 martie 2015

Linişte! Se repetă!

Pe 1 aprilie de la ora 19.00, la Sala Horia Lovinescu are loc avanpremiera celui mai nou spectacol de la Teatrul Nottara: Fazanul de Georges Feydeau, o comedie efervescentă, în regia lui Alexandru Mâzgăreanu

Până atunci, vă arătăm în exclusivitate (sneak peek) câteva fotografii din repetiţii, din care puteţi vedea decorul interesant realizat de Ştefan Caragiu şi costumele frumoase, gândite de Alexandra Mâzgăreanu.












Bonus, vă oferim şi un mic fragment din text.
"Pontagnac: Doar ce te-am zărit şi-am simţit cum mă fulgeră iubirea! De opt zile sunt lipit de urma tălpilor tale! Doar ai observat.
Lucienne: N-am observat nimic.[…] Uite cum stăm: nici măcar nu te cunosc.
Pontagnac: Nici eu pe tine şi asta mă face să-mi pară atât de rău încât ţin neapărat ca starea asta de lucruri să înceteze pe loc…"

Şerban Gomoi (Pontagnac) şi Sorina Ştefănescu (Lucienne)
în Fazanul de Georges Feydeau



Găsiţi mai multe informaţii despre spectacol pe site-ul Teatrului Nottara. Biletele se pot cumăra de la agenţia de bilete sau online, de pe site-ul Eventim (dar online doar pentru reprezentaţia din data de 4 aprilie).


Vă aşteptăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu